Opinia użytkownika: Anna_149
Dotycząca firmy: sklepbobas.pl
Treść opinii: W internetowym sklepie pod adresem www.bobas.pl złozyłam zamówienie 23 stycznia w poniedziałek wieczorem. Bez problemu je również opłaciłam. Do złozenia zamówienia w tym sklepie skusiły mnie atrakcyjne ceny i produkty oraz kurier gratis przy złożeniu zamówienia na kwotę 69 zł. W środę otrzymałam telefon od firmy , ze nie otrzymam wszystkich zamówionych przeze mnie produktów ze sklepu ponieważ, niektóre produkty rozeszły się błyskawicznie. Sprzedawca zapytał się ze swojej strony w zamian na coś innego, oni dodadzą to za te 2 zł brakującego towaru, to były 2 książeczki po 2 zł, czy zgadzam się w zamian na cos z ciuszków dla dziecka. Dla mnie ta propozycja była atrakcyjna, więć się zgodziłam. Nawet byłam zadowolona z takiego obrotu sprawy, bo jak sie później okazało dostałam w zamian za niedostępny towar za 2 zł fajna piżamkę dla dziecka, która była warta o wiele więcej. Paczka dotarła do mnie kilka dni później, od momentu zamówienia do realizacji minęło 5 dni. Właściwie naprawdę warto pochwalić, takiego sprzedawcę, który próbuje zadowolić swojego klienta, a nie bez jego wiedzynp. wciskając mu coś innego, tez czasami tak bywa. Z zakupu i paczki byłam po odebraniu i rozpakowaniu bardzo zadowolona.