Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Mimo drogiej benzyny postanowiłem zatankować samochód. Na stacji BP nie było dużo chętnych (dwa auta). Dystrybutor był bardzo czytelnie opisany, więc tankowanie poszło sprawnie. Przy okazji skorzystałem z możliwości umycia szyb i reflektorów. Przy stanowisku znajdował się bowiem pojemnik z czystym płynem do mycia oraz myjką. Były też jednorazowe rękawiczki. Wejście do sklepu i kasy było dobrze oświetlone, kasjerka (młoda osoba, wzrost około 165cm) ubrana w strój firmowy. Po przywitaniu spytany zostałem "W czym mogę pomóc?". Podałem powód wizyty, numer stanowiska. Poprosiłem też o kupon doładowania telefonu komórkowego. Po zarejestrowaniu wszystkiego, spytano mnie o to czy potrzebuję paragon czy fakturę oraz czy mam kartę Payback. Podałem kartę, poprosiłem o paragon, położyłem pieniądze. Kasjerka powiedziała ile mam zapłacić i ile dostanę reszty. Na końcu (po wydaniu reszty) pożegnała mnie z uśmiechem.