Opinia użytkownika: SecretClient_2
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Nieco uprzedzona do sklepów Netto, niechętnie weszłam do tego przy Starym Żegrzu. Od wejścia jednak zauważyłam różnicę - koszyki były czyste i ładnie ustawione. Idąc dalej przekonałam się jednak, że z czystością nie wszędzie jest tak dobrze - przy stoisku z warzywami na podłodze leżały rozdeptane winogrona, a przy wyjściu z magazynu stała chłodziarka, w które było razem mięso i mrożona kawa, na dodatek nieestetycznie rozrzucone. Czytnik cen nie działał, a w koszach z przecenionymi produktami panował wizualny nieład związany z mnogością sztuk różnego asortymentu. Sytuacji nie poprawiały przekreślone i zapisane ręcznie etykiety cenowe. Pracownica na sali sprzedaży poproszona o pomoc udzieliła jej w fachowy i uprzejmy sposób, dokładnie objaśniając ofertę. Również kasjer zasługuje na dużą pochwałę, ponieważ sam musiał radzić sobie z niebotycznie długą kolejką, a robił to niesamowicie szybko i w wyjątkowo miły sposób. Podejście do kasy jednak znów pozostawiło mało pozytywne skojarzenia - było ciasno, a klienci robiący zakupy przeciskali się pomiędzy tymi stojącymi już w kolejce. Reasumując - obsługa ratowała dobre imię sklepu.