Opinia użytkownika: Joanna_2103
Dotycząca firmy: SzybkaPaka.pl
Treść opinii: Dnia 30.01 musiałam szybko nadać przesyłkę kurierską. Znalazłam wiec, wydawało mi się, znakomitą i solidna firmę kurierską-SZYBKA PAKA. Zgłoszenie przez internet przebiegło bezproblemowo i szybko zostałam poinformowana o dacie i przedziale godzinowym przyjazdu kuriera. W owym dniu kurier zgodnie z moimi oczekiwaniami o godz 12 skontaktował się ze mną telefonicznie, i poprosił o podanie dokładnego adresy i miejsca spotkania. Pracownik firmy kurierskiej był uprzejmy, jednak do czasu gdy okazało się że pomylił miejscowości, przeprosił i powiedział że skontaktuje się ze mną inny kurier z mojego regionu, zapewniał ze zrobi to do godziny 15, tak jak było w umowie. Gdy jednak po godz 15 nikt się do mnie nie odezwał, sama zadzwoniłam do firmy, i tu ku memu zaskoczeniu, rozmówca poinformował mnie ze o danym zdarzeniu nic nie wie, ale natychmiast skontaktuje się z odpowiednimi osobami w mojej sprawie. Po 15 minutach owszem, zadzwonił do mnie, jednak z informacją, ze w wyniku zaistniałej pomyłki przesyłka zostanie odebrana w dniu jutrzejszym. Nie zgodziłam się na to ponieważ zależało mi na czasie, jednak pracownik nie był w stanie mi w żaden sposób pomóc. Dopiero po upływie kolejnych 15 minut, dał się przekonać i stwierdził ze spróbuje jeszcze raz zadzwonić do kuriera. No i wreszcie udało się, o godzinie 21 przyjechał do mnie kurier( ten sam, z którym rozmawiałam o 12) i zabrał paczkę. Jednym słowem firma SZYBKA PAKA na pewno nie zasługuje na taką nazwę!a pracownicy tam zatrudnieni są niekompetentni, i nie potrafią się przyznać do swoich błędów i przeprosić.na pewno nie skorzystam już z usług tejże firmy.