Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu sieci Lewiatan Mini. Powierzchnia sklepu faktycznie nie jest duża, ale nie można powiedzieć, że jest ciasno. Przed sklepem wisiał plakat z aktualnymi promocjami, które po przeanalizowaniu mnie zainteresowały. Schab b/k kosztował 13,99 za kg. Weszłam też z zamiarem kupienia czekolady, która kosztowała 2,99 zł za 100g. Jak na Milkę, cena była wyjątkowo korzystna. Po wejściu do sklepu zauważyłam, że znajdują się tam koszyku plastikowe, koloru niebieskiego z żółtym logo sklepu. Zabrałam jeden i udałam się na salę sprzedaży. Przy samym wejściu, po prawej stronie znajdowały się warzywa i owoce. Stoisko wyglądało prawidłowo, a produkty były świeże. Ceny jednak były nieco wyższe niż się spodziewałam. Idąc dalej zaobserwowałam, że produkty na półkach są poukładane równo, nic nie stało w przejściach utrudniając dostęp do produktów. Wszystkie produkty miały czytelne ceny. Podeszłam do lodówki z mięsem, gdzie po drugiej stronie stał pani w w fartuchu koloru białego i czepku. Zapytałam o schab b/k, był dostępny jednak w dużo wyższej cenie niż głosił plakat promocyjny. Kiedy spytałam o różnicę w cenie okazało się, że promocja obowiązywała tylko w dniach 16-17 lutego. Podziękowałam za informację i oddaliłam się do półki ze słodyczami. Tam promocja nadal trwała, więc skorzystałam. Udałam się do kasy. Oprócz mnie w sklepie nie było innych klientów, więc obsługa była natychmiastowa. Wydano mi prawidłowo resztę , oraz paragon. Kasjerka była uprzejma, a czystość w sklepie prawidłowa. Drzwi nie wyglądały zbyt estetycznie, ponieważ były na nich ślady taśmy po starych plakatach.