Opinia użytkownika: Grzegorz_872
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Udałem się na zakupy do sklepu Deichmann celem zakupy butów z wiosennej kolekcji. Wiedziałem, że znajdę coś dla siebie, ponieważ sieć Deichmann oferuje szeroki asortyment, dostępny w różnych modelach oraz rozmiarach. Jeżeli szukamy odpowiednich butów dla siebie to spokojnie możemy się tam udać i na pewno znajdziemy coś w przystępnej cenie. Kiedy wszedłem do salonu, sprzedawcy zajmowali się obsługą klientów przy kasie i na sali sprzedażowej. Moje wejście nie zostało zauważone, nie zostałem powitany, ponieważ w sklepie było dużo klientów a sprzedawcy byli zajęci ich obsługą. W sklepie było trzech sprzedawców i bardzo dużo klientów. Po kilku minutach chodzenia po sklepie i oglądaniu obuwia poprosiłem jedną z ekspedientek o pomoc w znalezieniu rozmiaru interesującego mnie obuwia. Podałem jej poszukiwany rozmiar, pani odnalazła pudełko, po czym wyjęła but i podała mi go, uprzednio wyjmując z niego papier, zabezpieczający go przed deformacją. Obuwie można bardzo wygodnie przymierzyć na specjalnie przygotowanych stanowiskach. Widziałem jak pani pomagała w wyborze obuwia dziecięcego innej klientce oraz na podstawie mojej osoby mogę powiedzieć, że sprzedawczyni jest bardzo uprzejma oraz pomocna, mimo tak dużej ilości klientów na sklepie. Zdecydowałem się na kupno butów i udałem do kasy. Przy kasie była długa kolejka, ale w między czasie została otwarta druga kasa. Pani skasowała produkt i zaproponowała pastę do obuwia. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałem paragon i zostałem miło pożegnany. W sklepie było czysto, panował porządek, obuwie było ładnie wyeksponowane oznaczone cenami. Wizytę w sklepie oceniam bardzo dobrze. Pracownicy byli bardzo mili i wykazywali zainteresowanie klientem, ale nie byli nachalni.