Opinia użytkownika: Grzegorz_872
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Udałem się na zakupu do sklepu sieciowego Jysk celem zakupu nowych poduszek. Przed sklepem było czysto sklep na zewnątrz zachęcał do wejścia oraz zakupów. Kiedy wszedłem do sklepu, sprzedawcy zajmowali się obsługą klientów przy kasie i na sali sprzedażowej. Moje wejście nie zostało zauważone. W sklepie było trzech sprzedawców, widziałem ich na zmianę tzn. ze nie trzech naraz i ok dwudziestu pięciu klientów. Obsługa sklepu była ubrana w firmowe niebieskie koszule, które wyglądały na czyste i schludne. Każdy z pracowników posiadał identyfikator z swoim imieniem. Po przejściu przez sklep doszedłem do interesującego mnie działu, alejki z poduszkami. Oglądałem, czytałem, dotykałem, nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Bardzo długo nie mogłem znaleźć w pobliżu sprzedawcy. Sklep jest duży, dział z kołdrami i poduszkami jest na "uboczu". Na dziale z meblami poprosiłem o pomoc sprzedawcę, który był zajęty obsługą klientki. Pan zasygnalizował, że za chwilę będzie mógł zająć się moją obsługą w sposób niewerbalny. Ekspedient chętnie mnie wysłuchał i udzielił mi pomocy. Sprzedawca zachowywał się bardzo profesjonalnie oraz fachowo. Udzielał rzeczowych informacji, był: miły, grzeczny, kulturalny. Pan bardzo zachwalał produkt, więc zdecydowałem się na jego zakup. W sklepie było czysto, towar był ładnie wyeksponowany. Po przeprowadzonej rozmowie ze sprzedawcą udałem się do kasy. W sklepie były czynne 2 kasy. Przy kasach nie było kolejek. Pani skasowała towar, zaproponowała mi dodatkowy produkt, zapytała o posiadanie karty Payback. Po sfinalizowaniu transakcji otrzymałem paragon i zostałem miło pożegnany. Sklep ma dość szeroki asortyment zaczynając od mebli, przez pościele, ręczniki a kończąc na akcesoriach i dekoracjach. Jednak jakość oferowanych towarów jest tu często niezadowalająca, szczególnie w odniesieniu do ceny. Produkty w okazjonalnej cenie proponowane w gazetce promocyjnej bardzo często nie są dostępne w sprzedaży. Plusem dla sklepu jest duży parking przed sklepem.Bardzo duży sklep, personel sklepu „mało osiągalny”.