Opinia użytkownika: Piotr_1662
Dotycząca firmy: JD Kulej
Treść opinii: Wizyta polegała na oględzinach szkód parkingowych ( zadrapania i zarysowania) oraz na wymianie oświetlenia. Salon JD Kulej w Gdyni, dość szybko kontaktuje się z Klientem po otrzymaniu zgłoszenia. Salon jest całkiem zadbany i uporządkowany. Parking jest czysty, duży i nie ma problemu z parkowaniem. Wewnątrz, w miejscu wystawienia aut jest porządek, gorzej w miejscu zgłaszania szkód, gdzie ściany są brudne, zakurzone, popękane. Pracownicy podczas obsługi rozmawiają między sobą o sprawach innych klientów. Ceny są zbliżone do innych salonów. Obsługujący mnie pracownik jest miły i "przystępny" Pani na recepcji również we właściwy sposób kieruje klientem. Mogłaby poświęcać więcej uwagi klientowi, standardowi jego obsługi. Rzeczoznawca na usługach salonu, kontaktuje się we właściwym dla siebie sposobie - "kolejna robota do zrobienia, kolejny klient...."