Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ZOO Karina
Treść opinii: Kilka razy robiłam zakupy w tym sklepie, tego dnia kupowałam pokarm dla ryb. Wszedł nowy produkt, więc zapytałam o zdanie Pana pracującego w sklepie, udzielił mi wyczerpującej odpowiedzi. W czasie wcześniejszych wizyt pytałam pracujących tam panów o produkty związane z akwarystyką, o rybki, rośliny, zawsze dostawałam wyczerpujące odpowiedz i zawsze obsługa była miła. Raz tylko miałam nie przyjemne zdarzenie, chciałam oddać filtr do akwarium, bo okazało się ze miałam kupić inny. Tego samego dnia chciałam oddać jednak nie przyj ento towaru. Owszem była kartka, mówiąca o tym, ze nie ma zwrotów, ale była w złym miejscu, w każdym razie ja jej nie zauważyła. Oczywiście nie mam pretensji do pracowników sklepu, że nie przyjęli towaru, bo odgórnie mieli takie polecenie. Miła Pani z obsługi podała mi numer do koordynatora w tej sprawie i tłumaczyła, ze sama nie może przyjąć zwrotu. Sklep duży z dużą ilością artykułów. Są także do kupienia rybki, innych zwierzątek niestety nie ma. Wygląd sklepu i obsługę oceniam bardzo pozytywnie.