Opinia użytkownika: Joachima
Dotycząca firmy: Ali Baba
Treść opinii: W sobotni wieczór wybrałam się z mężem na kebab do Ali Baby w Zawierciu. Ogólnie wszystko pozostawia wiele do życzenia. Już na wstępie miałam wiele wątpliwości czy dwie młode panie zatrudnione do obsługi staną na wysokości zadania i wreszcie uda im się przyrządzić 2 kebaby które zamówiłam. Piszę tak dlatego iż bardzo niezdarnie szło im przygotowywanie w/w zamówienia. Po jakimś czasie otrzymaliśmy jednak kebaby które były absolutnie beznadziejne, ilość mięsa w nich była praktycznie znikoma, a dominowała duża twarda bułka i dużo dużo sałaty, ponadto znajdowała się też znikoma ilość wcześniej zamówionego sosu. Podczas spożywania kebabów oboje z mężem mieliśmy wrażenie że jesteśmy w szpitalu psychiatrycznym, a dlatego ponieważ obie panie z obsługi na zapleczu tak głośno się śmiały, chichotały, dosłownie przez ponad 10 minut że jedna aż popłakała się ze śmiechu. Zaczęło się wszystko od tego jak mąż poprosił o dodanie sosu. Chwilowo miałam wrażenie że może wrzuciły coś do tego albo może my jesteśmy tacy śmieszni. Następni klienci którzy weszli do baru musieli chwilę wstrzymać się z zamówieniem ponieważ chłopak który zamawiał musiał poczekać aż jedna z Pań która stoi przy kasie opanuje się i przestanie się wreszcie wyśmiewać. Nie wiem co śmiesznego musiała bym zobaczyć żeby przez ponad 10 minut śmiać się aż do płaczu podczas gdy mam do obsługi klientów którzy powinni być dla mnie najważniejsi. Jednak sądząc po zachowaniu pań tam pracujących w sobotę można stwierdzić że w fast foodzie tym nie stawia się klienta na pierwszym miejscu. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz czy właścicielka baru zna zachowanie swoich pracownic, a jeśli tak to dlaczego to akceptuje bo oprócz tego wszystkiego opisanego wiele jest jeszcze do życzenia.