Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Tym razem, kupując kawę (jak zwykle gdy tędy przejeżdżam, dałam się namówić pracownicy Monice na ciastko jako dodatek bo zrobiła to w sposób bardzo umiejętny. Gdy odmówiłam zaproponowaną babeczkę powiedziała: to może „murzynka”, jest wilgotny i nie za słodki. A ile kosztuje? – zapytałam; jako dodatek do kawy to 1 zł i dodatkowo 50 punktów Vitay, jeśli oddzielnie to 3,29 zł/sztuka, do kawy jest rabat tak że warto, jeśli ma pani ochotę – udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi. Nie wiem czy są tacy co odmawiają wobec tak przedstawionej oferty, ja nie odmówiłam. Postawa tej pracownicy to profesjonalne podejście do zadbania o pozytywny wizerunek Orlenu, mimo iż ogólnie kierowcy narzekają na wysokie ceny paliw co jest wiodącym artykułem sprzedaży. Tak więc za zakupy zapłaciłam 8,49 zł i doliczono mi 250 punktów. Miło, sprawnie w sympatycznej atmosferze. Gdy wychodziłam pracownik podjazdu, stojąc przy drzwiach oczekiwała na klienta, który pojawi się przy dystrybutorze aby wyręczyć go w tankowaniu, też z lekkim skinieniem głowy powiedział – dowidzenia, szerokiej drogi. Pełna kultura obsługi. Każdy z pracowników stosownie do zajmowanego stanowiska odziany: kasjerki Monika i Basia w eleganckich bluzeczkach, pracownik podjazdu w ciepłym zimowym kombinezonie i czapce na głowie. Ich ubrania świadczyły o firmowym standardzie, oznaczone znaczkiem Orlenu. W sklepie czysto, towar uporządkowany i ceny widoczne, na podjeździe teren odśnieżony.