Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy Obsługi PRZY KASIE w hipermarkecie Tesco na. ul. Kapelanka w Krakowie. gdy skompletowałam w koszyku wszystkie potrzebne mi już produkty udałam się do kasy. Może gdybym nie minęła kolejki ( jednej do kilku kas) to bym spróbowała skorzystać z nowości w Tesco jeśli chodzi o obsługę przy kasie. Minęłam te kasy ze wspólną kolejką, wejście na sale sprzedaży oraz kasy samoobsługowe. Ustawiłam się jako 3 w kolejce do kasy. Nie zdarzyłam wyłożyć wszystkich produktów z koszyka zanim przyszła moja kolej, pomimo, że nie miałam zbyt dużych zakupów. Swoje zakupy rozdzieliłam na dwa paragony. Kasjerka była bardzo miła, uśmiechnięta. Za część zakupów zapłaciłam kartą. A za dwa produkty na oddzielnym paragonie zapłaciłam banknotem 100 zl. Pomimo, że kwota do zapłaty była 10,49 zł kasjerka wydała prawidłowo resztę bez dopominania się o drobne. Podziwiałam za tempo pracy uśmiech. Tym bardziej, że w pobliżu kasy postawiono zabawkę na monetę dla dzieci, która wydaje głośne dźwięki. Ale to już oddzielna obserwacja.