Opinia użytkownika: Joanna_1988
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Do sklepu udałam się o dość wczesnej porze w sobotę. Parking sklepu był odśnieżony, niestety obsługa Tesco zapomniała o klientach, którzy do sklepu udają się pieszo. Takich klientów jest sporo, bo sklep , o której piszę znajduję się w pobliżu dużych dużych osiedli i nie jest to duży sklep tylko jeden z małych sklepów tej sieci. Ani chodnik ani przejście dla pieszych nie było odśnieżone. Strefa wejścia była czysta. Jako plus należy nadmienić iż w sklepie znajdują się wózki dla niepełnosprawnych oraz wózki dla matek/ojców z małymi dziećmi. Produkty nabiałowe ustawione są w zamykanych lodówkach. Wewnątrz lodówek panował bałagan. Kartoniki z jogurtami były poustawiane nierówno, cześć asortymentów wypadła z kartonów a cześć nie była dostępna ze względu na niewłaściwe składowanie ( ustawienie kilku kartonów w rożnych smakach jedne na drugich). Na półce z twarogami panował taki bałagań, że nie byłam w stanie rozeznać się , który twaróg ile kosztuje. W sklepach Tesco wprowadzono akcję tzw. pewniaków. Akcja jest bardzo fajna i korzystna dla klienta, moim zdaniem jednak, obsługa sklepu powinna zadbać o dostępność towarów oznaczonych jako "pewniak". Brak było artykułów takich jak pieczarki oraz łosoś wędzony. Na półce z łososiem był duży plakat z napisem "Pewniak ", ale reklamowanego artykułu nie było. Za to było sporo innych rodzajów łososia bezpośrednio pod plakatem, które nie miały oznaczeń cenowych. Sytuacja ta stwarzała wrażenie celowego wprowadzenia klientów w błąd (aby wykupili droższe produkty). Na pozostałych stoikach sytuacja była lepsza, panował porządek. Z wyjątkiem regału, na którym wyłożone są artykuły przecenione. Były one rzucone byle jak, bez oznaczeń cenowych.Obsługa kasowa była poprawna.