Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy supermarketu spożywczego sieci Tesco zlokalizowanego przy ulicy Orkana w Lublinie. Supermarket posiada bardzo duży i obszerny parking, który był dobrze odśnieżony. Nie było problemów z parkowaniem nawet w pobliżu wejścia głównego. Podłoga była brudna jedynie tuż za wejściem do sklepu, jednak to zrozumiałe z uwagi na panujące na zewnątrz warunki. Jednak gdy wychodziłem ze sklepu to nawet tu podłoga była czysta (była na bieżąco czyszczona przez obsługę). Podłoga już na hali sprzedaży była czysta i utrzymana w należytym porządku. Przy wejściu była duża ilość wózków, koszyków i gazetek reklamowych. Wszystkie te obiekty były równo poukładane oraz łatwo dostępne dla klientów. Produkty na półkach były równo i ładnie poukładane, nie spostrzegłem większych braków produktów na półkach. Cenny podane na etykietach były czytelne i dobrze widoczne. Obsługa sklepu była ubrana w firmowe stroje, które były czyste i schludne. Posiadała też plakietki z imionami. Przy kasach było dwoje pracowników, którzy podpowiadali klientom, do której mają się udać kasy, aby byli obsłużeni jak najszybciej. Zwykle w Tesco takie komunikaty są puszczane przez radiowęzeł, a tu takie zaskoczenie oprócz komunikatów jeszcze pracownicy pomagali klientom wybrać kasę, gdzie jest najmniejsza kolejka. Było to bardzo miłe i pomocne. Przy kasach nie było dużych kolejek, a dzięki pomocy pracowników kasy były mniej więcej podobnie obłożone klientami. Kaserka była bardzo miła, uprzejma i sympatyczna, szybko i sprawnie podliczyła zakupy a na koniec przypomniała jeszcze o karcie clubcard.