Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Wizyta w banku PKO BP była ostatnią moją wizytą w tej placówce z uwagi na niemiłą obsługę i nieprzyjazną atmosferę. Po wejściu do Oddziału przez chwilę nie było żadnego pracownika obsługi. Kiedy pojawiła się pani Maria I. nie doczekałam się odpowiedzi na moje "dzień dobry". Taka sytuacja negatywnie mnie zaskoczyła. Po podejściu do stanowiska obsługi (byłam jedynym klientem w tym momencie) powiedziałam co mnie sprowadza do banku. Pani Maria I. zdumiała mnie swoim nastawieniem do klienta. Co prawda obsługa była szybka i sprawna a pracownik wykazał się wiedzą i kompetencją to jednak atmosferę panującą w placówce banku mogę ocenić zdecydowanie negatywnie. Przez cały proces rozmowy pani Maria I. odezwała się do mnie jedynie prosząc o dowód, na moje pytanie odpowiadała z ignorancją i niechętnie. Nie nawiązała swobodnej rozmowy i można być odczuć niechęć z jej strony. Pracownik traktował mnie arogancko i górnolotnie. Sytuacja taka nie miała miejsca pierwszy raz, ponieważ już kilkakrotnie spotkałam się z niemiłą obsługą przez wspomnianego pracownika. Mimo pozytywnej organizacji pracy, krótkiego czasu obsługi, wyglądu placówki oraz miejsca obsługi po tej wizycie jestem zdecydowanie zniechęcona do wizyt w banku PKO BP w Nowem. W innych oddziałach banku spotkałam się z młodymi, miłymi i uprzejmymi osobami umiejącymi uśmiechnąć się i nie dającymi odczuć klientowi negatywnej atmosfery. Dlaczego tak nie może być w Nowem? W placówce pracują starsze osoby, brakuje tam młodych, dynamicznych osób nastawionych na jakość procesu obsługi klienta oraz budowanie pozytywnego wizerunku banku.