Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Sephora
Treść opinii: Podana data obserwacji jest datą przybliżoną ponieważ mąż wyciągnął korespondencję ze skrzynki i odłożył ją w kuchni a ja przejrzałam koperty, kratki dopiero w poniedziałek. Byłam bardzo zdziwiona przesyłką z Sephory i odrazu ją rozpoznałam po charakterystycznej kopercie. Otworzyłam i zrobiłam wielkie oczy. Nareszcie dotarła do mnie moja od dawna obiecywana karta klienta. Pominę wyliczanie ule razy i kto się ze mną kontaktował i jakie całkiem nie potrzebne było zamieszanie. Jeśli chodzi o wygląd karta jest sztywna, plastikowa i wygląda o wiele estetyczniej od karty białej. Powyższa karta jest też kartą spersonalizowana czyli poza numerem karty jest na niej również moje imię i nazwisko. Nadal jestem jednak zdania, że po mojej historii z otrzymaniem karty jednak wymiana karty powinna odbywać się w Salonie Sephory i poza kartą oraz kuponem rabatowym na 10 % ( otrzymałam po raz drugi ten kupon) można by było podarować klientce zestaw próbek kosmetyków marki własnej.