Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Poszłam do Kauflandu za szybkie zakupy i po prostu się przeraziłam. Było tyle klientów jak przed świętami co najmniej. Ale wrzuciłam na luz i postanowiłam przejść się po sklepie w poszukiwaniu potrzebnych mi towarów. Na początek odwiedziłam dział z pieczywem i zauważyłam, że trochę podniesiono cenę chleba. Otóż dotychczas kupowałam go w cenie 1,89 zł, a teraz kosztuje 1,99 zł, mowa oczywiście o małym chlebku. Wzięłam jeszcze parę rzeczy i pobiegłam szybko do kasy. Tam trochę musiałam poczekać, bo mimo tego, że otwartych było kilka kas to i tak przy każdej była długa kolejka. W zamian za to czekanie spotkało mnie miłe wydarzenie już przy stanowisku kasowym. Przy każdym zresztą ze stanowisk kasowych stały młode dziewczyny (chyba z jakiejś organizacji charytatywnej) i pakowały wszystkim klientom zakupy do jednorazowych foliówek. Miałam swoją torbę zakupową, dodam, że ekologiczną i nie miałam zamiaru korzystać z tych foliowych toreb. Kiedy sama zaczęłam pakować zakupy do mojej torby dziewczyna w bardzo miły sposób wzięła ode mnie torbę i zaczęła sama pakować mi zakupy. Przedtem jednak zapytała, czy w ta torbę ma mi zapakować rzeczy. Myślę, że taka pomoc przydałaby się nie tylko w weekendy, ale tez na co dzień. Na pewno znacznie uprościłoby to zakupy i przyczyniło się do zmniejszenia kolejek.