Opinia użytkownika: Marta_1555
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Postanowiłam dziś wybrać się na zakupy do Carrefoura na Dworcu Wileńskim. Spodziewałam się wielu klientów i rzeczywiście tak było. W markecie było wielu kupujących, ale mimo to zakupy można było zrobić dość swobodnie. Wybór produktów jest duży, niestety ceny są już mało konkurencyjne w porównaniu z innymi sklepami. Kupowałam czekoladę Lindt'a za 8,49, w innych sklepach udaje mi się ją kupić za ok. 7PLN oraz brokuły za 3,49, które wprawdzie w sklepie warzywnym były droższe o 2 złote, ale w innych marketach można je kupić za ok 3 PLN. W sklepie niestety panuje nieład, duża ilość produktów wystawionych na stoiskach na środku sklepu wygląda na "przekopaną", nieświeżą i zniszczoną (np. książki). Za to ładnie prezentowało się stoisko z roślinami, które wyglądały świeżo. Kiedy weszłam w alejkę ze słodyczami, a następnie z makaronami poczułam się nieswojo, W pierwszej chwili nie wiedziałam, dlaczego, ale potem spojrzałam na górne półki. Na wierzchu regałów poustawiane są teraz kartony z nierozpakowanymi produktami, co sprawia, że przestrzeń wydaje się mniejsza i ma się poczucie, że może to wszystko spaść na głowę. Kiedy przeszłam do kas nie było tam aż tak wielu osób, jak się spodziewałam, pewnie dlatego, że większość kas była otwarta. Byłam trzecia w kolejce, więc miałam chwilę, aby poobserwować młodą panią obsługującą kasę. Pani ta nie zwracała uwagi na klientów, za to rozglądała się, co dzieje się wokół niej i tylko rzucała kwotę do zapłaty. Pani wyglądała na znużoną i zniechęconą, co nie sprawiało miłego wrażenia. Poza tym poczucie nieładu przy kasach potęgują stosy niechcianych przez klientów rzeczy odłożonych przez kasjerki na wszystkie wolne przestrzenie wokół stanowiska. Zdaję sobie sprawę, że Carrefour na Dworcu Wileńskim jest miejscem specyficznym ze względu na lokalizację i nie wszystkie kwestie obsługa jest w stanie podjąć natychmiast, ale nieco większy wkład w porządkowanie produktów na półkach czy w koszach i uśmiech kasjerki moim zdaniem znacznie poprawiłyby odczucia klientów co do jakości obsługi.