Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Nie minęło za wiele czasu, jakieś 5 może10 minut, od rozmowy z pracownikiem TP Bartłomiejem a zadzwoniła pracownica Paulina w sprawie abonamentu telefonicznego, jednak rozmowa jaka się odbyła było to jedynie zaliczenie wykonanego telefonu (moim zdaniem). Poinformowała mnie wprawdzie o nagrywaniu rozmowy, ale to chyba dla zasady bo jeśli była nagrywana to ta pani nie ma predyspozycji do prowadzenia takich rozmów. Przedstawiła się, dla formalności upewniła się co do posiadanego przeze nie abonamentu, następnie zapytała – czy zastanawiała się pani nad zmianą abonamentu?; nie – odpowiedziałam (zgodnie z prawdą); a czy zamierza pani zmienić obecny abonament?; nie – odpowiadam; dziękuję, dobranoc – usłyszałam „bezwyrazisty” głos i rozłączyła się. Jak mogłam zamierzać zmienić abonament skoro nawet ta młoda osoba (barwa głosu na to wskazywała) nawet nie pokusiła się nawet o próbę przedstawienia mi oferty, albo z braku wiedzy, albo z braku chęci, albo z braku kompetencji do prowadzenia rozmów. Jeśli celem było wykonanie telefonu to sprawdziła się ale raczej nie o to chodziło. Czas obsługi, jeśli można to w ogóle nazwać obsługą imponujący – jakieś max 10 sekund. Oferty nie mogę ocenić z braku jakiejkolwiek próby przedstawienia jej. Po co tak naprawdę zadzwoniła? Ja odpowiedzieć nie umiem. Prawie w jednym czasie rozmawiałam z dwoma pracownikami Telekomunikacji Polskiej i dwie przeciwstawne oceny z mojej strony – jedna pozytywna, druga negatywna. Ta należy do tej drugiej.