Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Byłam wczoraj w salonie T-Mobile dopytać o ofertę przygotowaną dla mnie - dowiedziałam się tego samego, co pisało na stronie internetowej po zalogowaniu się na moje konto. Postanowiłam mimo wszystko zadzwonić jeszcze na infolinię. Po kilku sekundach czekania (z bardzo miłą muzyką wtle) odezwała się miła kobieta. Wytłumaczyła jej z jaka sprawa dzownię, czyli czy oferta przygotowana na stronie internetowej jest ostateczna (okazało się, że może jeszcze ulec zmianie) i czy mogę liczyć na wytargowanie korzystniejszej oferty. Usłyszałam to samo, co w salonie i miałam wrażenie, że patrzę na swoje konto na stronie, gdy usłyszałam jaka jest oferta dla mnie. Na pytanie o obniżenie abonamentu usłyszałam, że raczej nic sie nie da zrobić, chyba, że jeszcze poczekam i może coś się zmieni. Wytłumaczyła jej, że porównałam sobie ofertę z innymi sieciami, że osoba dopiero podpisująca umowę (pierwszy raz) ma lepsze warunki ode mnie. W odpowiedzi usłyszałam, że mam korzystniejsze warunki dokupienia pakietów, co mnie nie interesowało (powiedziałam o tym kobiecie z obsługi). Zaoferowano mi jeszcze dodatkowy telefon za 1zł dużą ilościa minut za 19,90. Podziękowałam i rozłączyłam się.