Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Za niedługo kończy mi się umowa, więc postanowiłam odwiedzić salon w celu zaczerpnięcia informacji dotyczących dalszej współpracy z operatorem. Salon mieści się przy głównej ulicy, w centrum miasta. Pomieszczenie jest niewielkich rozmiarów, kolorystycznie utrzymane na podobieństwo logo operatora (dominuje biel i róż), zaś przy oknie znajduje się mały kącik ze stoliczkiem do zabawy dla dzieci. Przy ścianach znajdują się półki, na któych leżą atrapy telefonów z opisem i ceną w okreslonym abonamencie. Półki te są podzielone tematycznie: po lewej stronie od wejścia znajdują się oferty dla klientów indywidualnych, naprzeciwko lady dla klientów biznesowych, zaś na tyłach sklepu, na wprost drzwi telefony na kartę oraz dodatki, np. pokrowce, etc. Przy ladzie znajdują się dwa wysokie i wygodne krzesła. Gdy weszłam ekspedientka obsługiwała mężczyzną - tłumaczyła mu zasady abonamentu, ubezpieczenia. Gdy już skończyła i mężczyzna zwolnił miejsce usiadłam przy biurku i spytałam o ofertę przygotowaną dla mnie (znałam ją w sumie na pamięć, bo często sprawdzałam i porównywałam z innymi operatorami, poza tym mam pamięć wzrokową i pamięć do cyferek). Powiedziała mi w sumie wszystko to, co wiedziałam, wytłumaczyła różnice pomiędzy ofertą multimedialną a ofertą rodzinną z określonym telefonem. Wytłumaczyła mi też, że nie muszę brać internetu, ponieważ telefon, który wybrałam posiada dostęp do wi-fi i mogę też z niego korzystać, tym bardziej, że nie zależało mi aż tak, żebym przez wzgląd na internet zwiększała abonament o 15zł. Zresztą gdyby był mi potrzebny mogłabym wykupić dodatkowy pakiet (choć tu kobieta doradziła mi, że bardziej korzystnie, nawet z powodu zwiększone abonamentu, ale za to z telefonem za 1zł byłoby dla mnie wybranie oferty multimedialnej za 59,90). Ekspedientka pokazała mi też telefon, powiedziała ile mniej więcej tzryma bateria, jak należy ją ładować na początku. Spytałam ja na odchodne, czy oferta może się jeszcze zmienić. Odpowiedziała mi, że raczej nie i że najlepiej byłoby gdybym już teraz zdecydowała się i wzięła telefon, gdyż cena może się zwiększyć.Podziękowałam jej i powiedziałam, że sie zastanowię.