Opinia użytkownika: Agnieszka_2811
Dotycząca firmy: Smyk
Treść opinii: Przy wejściu do sklepu odniosłam wrażenie ogólnego porządku. Bardzo bogata oferta ubrań. Przy poszukiwaniu konkretnego rozmiaru dla dziecka miałam jednak już problem z odnalezieniem interesujących mnie ubrań w danym rozmiarze. Na półkach czysto. Obsługa niemiła i nie sympatyczna. Do sklepu udałam się w celu wymiany bluzki. Pani na mój zwrot zareagowała bardzo niechętnie poczułam się mało przyjemnie. Sama zaproponowałam, żeby sprzedawczyni sprawdziła na magazynie być może jest większy rozmiar. Z oburzonym wyrazem twarzy ruszyła na magazyn po chwili stwierdziła, że nie ma tego asortymentu w rozmiarze, który mnie interesuje. Zaproponowałam, żeby zwróciła tą bluzkę a ja w takim razie na sklepie znajdę inny artykuł na wymianę. Zastępca kierownika zupełnie odmienne podejście do klienta przy zwrocie z uśmiechem na twarzy sama zapytała czy nie zechcę poszukać innej rzeczy. Z zakupów zapamiętałam głównie nieprzyjemne podejście do klienta co wpłynęło negatywnie na dalsze zakupy w tym sklepie. Ciężko robić zakupy w miejscu gdzie sprzedawczyni czai się koło przymierzalni jakbym z 5 letnim dzieckiem chciała ukraść odzież. Mało profesjonalne podejście, to ja proponowałam możliwe rozwiązania i starałam się rozładować napięcie.