Opinia użytkownika: siony1508
Dotycząca firmy: Carrefour Express
Treść opinii: Dnia 17.02.2012. odbyłem obserwację w sklepie Carrefour Express na ul. Racławickiej 125 w Warszawie na Ochocie. Do sklepu wszedłem o godz 11:50. Nie brałem koszyka i udałem się do stanowiska z warzywami i owocami celem przyjrzenia się. Stwierdziłem następujące nieprawidłowości: ziemniak leżał na podłodze, kilka torebek foliowych leżało pomiędzy warzywami, na podłodze leżały również skórki z cebuli. Owoce i warzywa były świeże, ładnie wyeksponowane i czytelnie oznakowane. Przy stoisku były dostępne w stojakach torebki foliowe. Następnie poszedłem do stoiska z pieczywem gdzie wszystko było prawidłowo zachowane: dostępność torebek foliowych, prawidłowo oznakowane pieczywo i estetycznie ułożone pieczywo. Wybrałem chleb i kontynuowałem dalszą obserwację. Przy stoisku mięsnym stał sprzedawca. Mięsa były ładnie wyeksponowane. Po tym zrobiłem obchód po sklepie, po czym udałem się w stronę kasy. Przy stanowisku z alkoholami wysokoprocentowymi nie było kasjera. Byłem czwarty w kolejności do kasy. Przy kasie nie było torebek (siatek) na zakupy, Gdy nadeszła moja kolej, kasjerka nie przywitała się, nie było kontaktu wzrokowego i podstawowych relacji interpersonalnych, jednak po uregulowaniu należności dała mi paragon zakupu i pożegnała się mówiąc: "Do widzenia" delikatnie uśmiechając się. Wyszedłem ze sklepu ok 11:56.