Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: EBS pralnia (wcześniej jako 5àSec)
Treść opinii: Piętnastego lutego udałam się do pralni by odebrać zostawioną wcześniej odzież- marynarkę oraz koszulę. Okazało się, że marynarka nie wygląda dobrze- na rękawach były, zacieki, marynarka miała plamy od środków piorących. Obsługująca mnie pani nie sprawiała wrażenia przejętej sytuacją oraz moim niezadowoleniem, ponieważ to nie ona przyjmowała odzież do prania. Poprosiła bym przyszła kolejnego dnia, będę mogła wówczas porozmawiać z konkretną osobą i wyjaśnić sytuację. Tak też zrobiłam. 16-tego w godzinach popołudniowych udałam się ponownie do pralni, by przekonana złożyć reklamację usługi. I co się okazało? Że spotkałam się ponownie z panią z dnia ubiegłego a marynarka została ponownie uprana na koszt pralni. Obsługujący mnie pracownik pokazał marynarkę, przeprosił za zaistniałą sytuację i powiedziała, że sama ponownie zajęła się wyczyszczeniem marynarki, która ku mojemu zdziwieniu wyglądała naprawdę dobrze. Bez plam, zacieków, przebarwień, czysta i odświeżona. Byłam bardzo zadowolona zarówno z jakości usługi jak i samej obsługi. Personel wykazał się wiedzą i kompetencją a zachowanie było nie do poznania w porównaniu do zachowania z dnia poprzedniego. Z pralni wyszłam zadowolona, choć z niewielkim rozczarowaniem z poprzednich wizyt. (Czy nie można było tak od razu? Jak widać- jak się chce to można!