Opinia użytkownika: Dominika_339
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Nie odpowiada mi personel pracujący w tym miejscu. Nie wszystkich pracowników oceniam niegatywnie. Jednak większość jest zdecydowanie mało kompetentna. Uważam tak, ponieważ niemal zawsze będąc w tym miejscu i pytając o dany produkt, nie otrzymuję odpowiedzi. Pracownicy nie posiadają należytej wiedzy na temat asortymentu dostępnego w ich sklepie. Personel posiada jednolity strój. Sądzę jednak, że niektóre panie posiadają zbyt mocny i krzykliwy makijaż. Niby o gustach się nie dyskutuje, ale ten fakt rzuca się z daleka w oczy.Kolejnym minusem owego miejsca są długie kolejki, bardzo długie kolejki do kas. Owych jest dużo (jak na hipermarket przystało), jednak tylko kilka z nich jest otwartych. Klienci zmuszeni są przez to długo oczekiwać. Wadą sklepu 'Carrefour' są złe oznaczenia. Na myśli mam brak dokładnych oznaczeń i wskazówek dotyczących tego, która kasa jest np. kasą do 10 artykułów. Klienci nie zauważają albo zauważyć nie chcą owej informacji. Prowadzi to do wielu nieprzyjemnych sytuacji.Nie mam zastrzeżeń do asortymentu, który znajduje się w owym sklepie. Towar jest zróżnicowany pod względem jakości oraz ceny. Każdy klient znajdzie coś odpowiedniego dla siebie w owym miejscu.Pewne zastrzeżenia mam natomiast do wyglądu miejsca obsługi. Jest zima, zatem podłoga ma prawo być brudna. W sklepie pracownicy jeżdżą tymi specjalnymi maszynami i usuwają zabrudzenia. Robią to jednak tylko w kilku miejscach, jeżdżą w kółko. Pozostała część dużego sklepu jest nieuporządkowana.Mimo wielu wad sklepu 'Carrefour' przy placu Teatralnym, odwiedzam go minimum dwa razy w miesiącu i nie zamierzam tego zmieniać, mając nadzieję, że kwestie, z których nie jestem zadowolona, ulegną polepszeniu.