Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Wybrałam się do sklepu RTV EURO AGD w celu zakupu ekspresu do kawy typu KRUPS. Po wejściu do sklepu oglądałam ekspresy, postanowiłam porozmawiać z pracownikiem w celu uzyskania informacji na temat produktu. Niestety przez kilkanaście minut nikt do mnie nie podszedł, jedna z pracownic prezentowała sprzęt AGD innym klientom. Podeszłam do stanowiska kasowego przy którym znajdowała się dwójka innych pracowników, którzy nie obsługiwali żadnych klientów. Pracownicy byli ubrani w firmowe koszule i krawaty, mieli w widocznym miejscu przypięte identyfikatory. Zapytałam, czy któryś z panów mógłby udzielić mi informacji na temat ekspresów do kawy jeden z nich poinformował, że zaraz do mnie podejdzie. Udałam się ponownie na dział z ekspresami i odczekałam kilka minut. Gdy podszedł pracownik zapytał mnie czego chciałabym się dowiedzieć. Zapytałam jaka jest zasada działania ekspresu typu KRUPS wskazując konkretny model. Odpowiedział "bardzo prosta" i zamilkł. Poprosiłam aby wyjaśnił mi jak obsługuje się to urządzenie, ponieważ zastanawiam się nad zakupem go w prezencie dla rodziców. Pracownik niechętnie odpowiadał na pytania, nie zaprezentował urządzenia, nie przedstawił żadnych jego zalet i w żaden sposób nie zachęcił mnie do kupna. Zapytałam czy poleciłby mi jakiś ekspres tego typu i dopiero wtedy wykazał większe zaangażowanie. Podeszliśmy do modelu innego producenta, opisał ten produkt, wyrecytował jego zalety oraz powiedział dlaczego jego zdaniem jest lepszy od pozostałych. Poinformował, że w weekendy w sklepie odbywa się prezentacja tego modelu w trakcie której można przyjrzeć się jak urządzenie działa oraz posmakować kawę, której degustacja jest prowadzona wraz z prezentacją ekspresu. Pracownik posiadał wiedzę na temat produktu jednak dzielił się nią niezbyt chętnie. W sklepie był spory wybór ekspresów oraz kaw jednak pracownik sposobem prowadzenia rozmowy zniechęcił mnie do dalszego zadawania pytań. Był miły i grzeczny jednak nie potrafił ukryć znudzenia i zniecierpliwienia moimi pytaniami. Dał mi odczuć, że chciałby jak najszybciej mieć to spotkanie za sobą. W sklepie było czysto, mimo sporego asortymentu oraz poustawianych koszy z artykułami promocyjnymi do wszystkich produktów był swobodny dostęp.