Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Aligator

Treść opinii: Wpadłam kiedyś przy okazji do sklepu zoologicznego w poszukiwaniu karmy dla kota. Konkretnie szukałam czegoś taniego i dobrego. Po wizycie w tym sklepie muszę przyznać, że jest on świetnie zaopatrzony i ma przeogromny asortyment. Mówiąc o asortymencie mam na myśli zarówno rzeczy jak i zwierzęta. Można tam dostać chyba wszystko czego potrzebuje jakikolwiek zwierzak, począwszy od smyczy, przez karmę, na odżywkach kończąc. W ofercie sklepu jest bardzo dużo zwierzątek, które niekoniecznie są drogie. Tanie są na przykład rybki, bo niektóre okazy można kupić już za parę złotych, ale można też kupić zwierzątko za kilkaset złotych jeśli ktoś ma ochotę. Dostępne są tam poza rybkami, żółwie, króliki, węże, chomiki, jaszczurki, szczury, myszki i co tam kto woli. Ale wracając do karmy dla kotów, sklep też jest dość dobrze zaopatrzony. Ogólnie znalazłam około dziesięciu rożnych rodzajów karmy, a poza tym kilka rożnych odżywek dla kotów małych i dorosłych już. Ceny karmy zależały głównie od ilości wartościowych składników i ich rodzajów, a wahały się w granicach od 10 zł/kg do 20 zł/kg. Karma dostępna była zarówno w opakowaniach, jak i sypana na wagę, pakowana w torebki. Był nawet popularny Whiskas, ale nie w opakowaniu tylko na wagę w cenie 19,99 zł/kg. Niestety wśród tych wszystkich dostępnych produktów nie znalazłam produktu, który by zadowolił oczekiwania moje i mojego kota... Chodziło głównie o zbyt wysoką cenę. Problem w tym sklepie jest też taki, że jego powierzchnia jest zdecydowanie za mała, jak na taki wielki asortyment. Wszystkie rzeczy niby maja swoje miejsce, ale czasem naprawdę trudno znaleźć jakiś mały artykuł. Wszystko jest jakoś tak poukładane jedno na drugim, niejednokrotnie wymieszane są ze sobą zupełnie różne produkty. Gdy przyjrzałam się niektórym miejscom dokładniej okazało się, że chyba dawno tu nie sprzątano, bo po rogach leżało mnóstwo kurzu i piasku i raczej ie były to produkty dla zwierząt na sprzedaż. Zaś pozytywnym aspektem sklepu jest z pewnością jego personel. Dosłownie po kilku chwilach po wejściu do sklepu swoją pomoc w poszukiwaniach zaproponował mi miły pan z obsługi. Zauważyłam, że czymś tam był akurat zajęty, ale i tak zdecydował się przerwać swoją czynność by pomóc klientce, czyli mnie. Był przy tym kompetentny i profesjonalny. Dokładnie wyjaśnił mi gdzie mogę znaleźć potrzebny mi produkt. W jego zachowaniu było widać zarówno zainteresowanie klientem, jak i pasję do zwierząt. I właśnie tak powinna wyglądać dobra obsługa.