Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: FLiXBUS
Treść opinii: W tej firmie przewozowej można zakupić bilet tylko za pośrednictwem internetu. Pierwsze wrażenie – jak najbardziej korzystne. Strona ma łatwą do zapamiętania domenę, kolorystyka strony jest dopasowana do logo firmy, całość jest utrzymana w mocnej, czerwonej tonacji. Nawigacja na stronie jest prosta i intuicyjna. Opisane są trasy przejazdu, godziny, można znaleźć mapkę pokazującą gdzie dokładnie znajduje się przystanek. Trasy są zarówno krajowe jak i międzynarodowe. Minusem jest nieco utrudniony kontakt telefoniczny, brak normalnego numeru telefonu, ten, który jest podany to numer o podwyższonej płatności. Natomiast można zadawać pytania e-mailem. Właściwie pytań zadawać nie trzeba, wszystkie wątpliwości jakie mi się nasunęły były wyjaśnione na stronie. Aby zamówić bilety trzeba było odczekać, aż pojawi się rozkład przejazdów na dany dzień. Interesował mnie termin w pierwszej połowie lutego i niestety musiałam czekać bardzo długo. Około dwa tygodnie przed tym terminem pojawiła się rozpiska i możliwość rezerwowania przejazdów, od razu na dłuższy czas (przynajmniej do końca lutego). Zamówienie okazało się bardzo proste. Należało wybrać ilość osób, dzień, miasto, z którego chce się odjeżdżać, godzinę odjazdu i ewentualne powroty. Cena za przejazd jest od razu wyświetlana, zarówno w złotówkach jak i euro. Firma ma zasadę, że im wcześniej kupuje się bilet, tym jest tańszy. Tak więc cena w zależności od dnia, godziny może być różna, może też się zmieniać. Tutaj akurat bardzo ładnie mi trafiło, na dzień wyjazdu bilety były tanie, na dzień w którym chciałam wracać, były po złotówce. Na trasie międzynarodowej! Po zatwierdzeniu zamówienia od razu można za nie zapłacić kartą lub przelewem z konta, na skrzynkę przychodzi e-bilet. Przy siadania do pojazdu należy podać numer rezerwacji. Cała akcja przebiegła szybko, przyjemnie i bezproblemowo. Bilet czeka na skrzynce, na wykorzystanie.