Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Apteka Stylowa

Treść opinii: Postanowiłam wejść do apteki, bo miałam zamiar już dawno kupić sobie specjalny krem. Przechodząc obok apteki zauważyłam przez szklaną witrynę, że nie ma kolejki, co tym bardziej skłoniło mnie do wejścia. Kiedy weszłam czynne były dwa stanowiska obsługi i przy każdym z nich stał klient, obsługiwany przez farmaceutkę. Czekając na swoja kolej zaobserwowałam, że w aptece panuje czystość i ład, jak to zwykle w takich miejscach. Nigdzie nie było widać kurzu czy brudu, a na półkach z lekami panowała po prostu perfekcja. Poczekałam jakieś pół minutki, jeden z klientów wyszedł i pani poprosiła mnie do stanowiska obsługi. Gdy poprosiła o krem farmaceutka stwierdziła, że aktualnie nie ma takiego kremu, ale za chwilę sprawdziła w bazie komputerowej i okazało się, że jednak jest tylko w małej tubce. Potrzebowałam go, więc poprosiłam chociaż tą małą tubkę. Zakup ten był trochę nieekonomiczny, bo według mojej wiedzy duża tubka kosztowała około 16 zł, natomiast ta mała tutaj w aptece kosztowała 10,59 zł. Jednak biorąc pod uwagę wcześniejsze doświadczenia można było być pewnym, że i tak jest to niska cena gdyż apteka ta słynie z niskich cen leków. Trochę czasu stałam przy tym stanowisku, bo farmaceutka nie mogła znaleźć leku i poprosiła nawet o pomoc koleżankę, która obsługiwała klientów przy stanowisku obok. W ogóle była jakoś tak mało profesjonalna, nie utrzymywała kontaktu wzrokowego z klientem, ani nie skupiała się wyłącznie na obsłudze. Miałam wrażenie, że myślami jest zupełnie gdzieś indziej. No ale w końcu doczekałam się, ekspedientka podała mi krem, zapłaciłam i czekałam jeszcze chwilę na paragon. Niestety nie usłyszałam słów dziękuję czy proszę, co wpłynęło negatywnie na moją ostateczną opinię o obsłudze tej apteki.