Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl

Treść opinii: Kiedy na stronie portalu pojawiła się aplikacja zachęcająca do wypełnienia ankiety, postanowiłam od razu to zrobić. Wypełnienie ankiety zajęło mi dłuższą chwilę, bowiem znajdują się tam również pytania otwarte. Po zatwierdzeniu ankiety wyświetlił mi się błąd i prośba o kontakt mailowy w razie problemów. Byłam zawiedziona, że moje odpowiedzi przepadły. Postanowiłam, ze wypełnię ankietę ponownie i tym razem odpowiedzi na pytania otwarte skopiuję do dokumentu tekstowego. Po zatwierdzeniu ankiety sytuacja powtórzyła się i tak działo się około 5 razy. Postanowiłam zgłosić swój problem do administratorów portalu. Już po chwili otrzymałam maila zwrotnego, że mój problem został naprawiony. Rzeczywiście kolejna próba powiodła się. Powyżej opisana sytuacja dowodzi, że portal dba o swoich użytkowników. Nie sądziłam, że na mojego maila pojawi się tak szybki odzew. Mam jeszcze jedno zastrzeżenie. Chciałabym, aby na portalu był wgląd do oceny zgłaszanych obserwacji. Wiem, że owy wgląd jest możliwy ze strony Vision SecretClient. Niestety nie posiadam już konta w Vision SecretClient więc moje konto w JO nie ma powiązania z tym portalem. Tym samym wprowadzając obserwację nie wiem jaka ocena została im przyznana i nie wiem, które nie spełniły wymogów i zostały ocenione na 1. Próbowałam ponownie założyć konto na Vision SecretClient, ale nie da się ponownie powiązać obu kont. Moja propozycja jest taka, aby na łamach portalu Jakość Obsługi wprowadzić wgląd do tych informacji.