Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Nie spotkałam się jeszcze z sytuacją w której personel sklepu jest nie wykwalifikowany. 2 tygodnie temu zaniosłam buty do reklamacji po 2 miesiącach noszenia pękała i odchodziła zewnętrzna warstwa do tego wypadły fleki.Pani przyjmując towar do reklamacji wprowadziła w systemie info o flekach, które nie były głównym problemem, na kartce dopisała adnotacje o zewnętrzneej warstwie. Po niespełna 2 tygodniach dostałam informacje że buty są naprawione i do odbioru. Pojechałam i byłam w szoku, gdy zobaczyłam nowe fleki a zasadnicza kwestia-odklejanie zewnętrznej warstwy pozostała nie tknięta. Poprosiłam o zwrot gotówki, okazało się to nie możliwe, zaproponowano mi napisanie odwołania i oczekiwanie kolejne 2 tygodnie. Napisałam w odwołaniu prośbę o zwrot gotówki z uwagi na fakt iż przez uszkodzenia jakie wynikły nie z mojej wny i przedłuzający sie czas oczekiwania musiałam kupić nowe buty. Na domiar złego stały przy mnie jeszcze dwie kobiety z reklamacją i podobnymi problemami, nie uwzględnił nikt zasadniczej usterki. Poprosiłam o numer do producenta, do którego butry powinny być oddane, w odpowiedzi usłyszałam, że mam sobie na stronie internetowej znaleźć. Powiem tak, ostatni raz w sieci sklepów CCC kupuję cokolwiek, sposób w jaki jest traktowany klient przechodzi wszelkie standardy.