Opinia użytkownika: Małgorzata_1552
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Doświadczenia z siecią T-mobile mam niestety bardzo przykre. W punkcie obsługi klienta, na ulicy POW w Sieradzu, byłam kilkakrotnie i stwierdzam, że od 3 tygodni nie mogę pozbyć się problemu. Nie można do mnie zadzwonić ani nie dochodzą smsy. W punkcie obsługi siedzi albo pan albo pani. Pani dowiodła swojej kompetencji natomiast pan wysłał mnie do Łodzi do złego oddziału sieci. Poszło na marne kilka godzin i kilka litrów benzyny. Choć obsługa stara się być miła to fakt, iż nie mogę korzystać normalnie z telefonu jest niesmaczny. Infolinia sieci czyli pomoc techniczna tez nic nie pomogła. Jedynym plusem podczas tych wszystkich odwiedzin jest fakt, że punkt jest zawsze czysty, niestety z fachowością nie ma to nic wspólnego.