Opinia użytkownika: Małgorzata_1552
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Do łódzkiej Manufaktury musiałam udać się z problemami technicznymi telefonu. Na miejscu, odnalazłam dość szybko odział T-mobile a tam małe zaskoczenie - kolejka. Wzięłam numerek tysiąc któryś a przede mną były jeszcze 4. Nie ukrywam, że mi się śpieszyło, wszystkie 3 stanowiska obsługi były zajęte i na dodatek nie wiedziałam czy ktoś mi będzie mógł pomóc. Zapytałam pana z obsługi czy warto w ogóle czekać, bo muszę przetestować kartę sim. Pan mnie poinformował, że robi to tylko serwis na Piłsudzkiego. I tu plus dla pana, że mnie poinformował i nie musiałam czekać i minus dla sieci, że człowiek jeździ skołowany, bo jest tak mało miejsc gdzie można to zrobić. Samo miejsce ładne i czyste. Gabloty bez smug, podłoga wypastowana. Ceny, na które spojrzałam czekając - średnie. Ogólnie, nie mam dobrych wspomnień jeśli chodzi o tę sieć ale ten punkt obsługi klienta był na plusowym poziomie.