Opinia użytkownika: Agnieszka_2347
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Zakupy w Kauflandzie robię bardzo często jednak największe problemy sprawiają dla mnie dla dwa aspekty: po pierwsze "bazarek", po drugie stoisko mięsne. Ostatnio na zakupach nie mogłam się doczekać, aż ktoś przyjdzie, aby mnie obsłużyć na bazarku. Zakup makaronu luzem zajął mi ponad 15 minut łącznie z oczekiwaniem. Pani, która powinna mnie obsłużyć była akurat na stoiku alkoholowym a ja w tym czasie musiałam czekać. Sytuacja na stoisku mięsnym nie wygląda lepiej, bo chociaż panie znajdują się tam przez cały czas w godzinach "szczytu" (koło godziny 15.00 gdy jest najwięcej ludzi nie dają rady wszystkich obsłużyć i tworzy się kolejka ponad 7 osobowa. Innym aspektem jest oferowanie przez obsługę wędliny, która nie schodzi, przez co klient czuje się niedoceniony. Pani na stoisku zaoferowała mi szynkę, która wyglądała, co najmniej nieświeżo. Mimo tego, że wygląd artykułów na półkach i obsługa przy kasie nie narusza standardów to po wyjściu ze sklepu odczuwa się niedosyt prawidłowej obsługi.