Opinia użytkownika: Obserwatorka_9
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Wczoraj wybrałam się na seans popołudniowy, na który wcześniej zarezerwowałam miejsca. Hol kina oraz czystość wokół kas była bez zarzutu. Nowoczesny wystrój, zadbane i nowe kanapy. Miły zapach popcornu unoszący się wokół. Podeszłam do kas by wykupić zarezerwowane miejsca. Grzecznie podałam numer rezerwacji tak jak powinnam (tak pisało na stronie by podać tylko numer rezerwacji), a Pan nawet niemiał chęci usłyszeć i stwierdził, że go interesuje nazwisko, nazwa seansu itp. a nie numer rezerwacji. Podałam dane i zapytałam o seans 3d. Pracownik nie był zainteresowany moim pytanie i w ogóle nie odpowiedział, jakby mnie tam nie było. Podał tylko kwotę do zapłaty więc zapłaciłam. I to by było na tyle. Żadnego „dziękuje” czy czegoś podobnego nie usłyszałam. Czekając na seans wybrałam się do toalety, która się otwierała na kod z biletu. Wokół panowała brud, umywalki strasznie zachlapane, z kranu leciała tylko zimna woda, lusterko całe upaćkane, podłoga również zostawiała wiele do życzenia. I na dodatek tylko dwie toalety. Wnętrze ich bardzo zaniedbane, brak papieru toaletowego, haczyka umożliwiającego zawieszenie np. torebki. Przed wejściem na salę przy pokazywaniu biletów również nie usłyszałam, żadnego słowa typu „miłego seansu” czy choćby „proszę”. Sala duża, dość zadbana ale brudnawy dywan. Siedziałam na kanapie dwuosobowej i nie przypadła mi do gustu, jak dla mnie zbyt mała jak na dwie osoby. Do tego ekran w porównaniu do innych kin był zbyt mały by móc komfortowo oglądać jakikolwiek film. Wychodząc z seansu po raz pierwszy usłyszałam słowo typu „dziękuję” i „do widzenia”. Podsumowując bardzo wątpię, że wybiorę się kiedykolwiek po raz kolejny do tego kina.