Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Lewiatan
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sklepu spożywczego sieci Lewiatan. Jest on zlokalizowany w Lublinie przy ulicy Bursztynowej 1. Chodnik przed sklepem był nie odśnieżony, również tuż przed wejściem do sklepu też nie było odśnieżone. Witryny zewnętrzne sklepu wyglądają dość estetycznie, są dobrze widoczne z daleka. Podłoga tuż przed wejściem do sklepu (przedsionek) była brudna, mokra i śliska. Widać było na niej ślady butów, było na niej błoto pośniegowe i duża ilość wody. Do tego na podłodze leżały kartony, były one przemoczone i porwane na wiele drobnych kawałków. Całość wyglądała bardzo nieestetycznie. A wystarczyło by położyć jakąś szmatę, czy matę, żeby zbierała śnieg z butów klientów oraz wodę z podłogi. Dalej na sklepie podłoga była brudna i śliska. Sklep ma formę samoobsługowego, jednak przy wejściu na halę sprzedaży brak było koszyków na zakupy, trzeba było ich szukać przy kasach. Towary na półkach były ładnie i równo poukładane. Ceny umieszczone na etykietach przy półkach sklepowych były czytelne, wyraźne i dobrze widoczne. Ceny towarów są tu nawet niższe niż w pobliskim supermarkecie sieci stokrotka (dla przykładu puszka masy krówkowej tego samego producenta i o tej samej masie kosztuje tu 4,6zł, a w stokrotce 4,99 zł). Kasjerka była miła i uprzejma, obsługa szła szybko i sprawnie. Polecam.