Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Po zakupach w Biedronce wstąpiłam jeszcze do centrum handlowego Magnolia i zajrzałam do drogerii Super-Pharm. Miałam do zrealizowania kupony rabatowe z programu lojalnościowego tej sieci drogerii i chciałam skorzystać z kilku produktów. Wewnątrz sklepu było niewielu klientów. Dziś już nie było tutaj tak gorąco, jak podczas mojej poprzedniej wizyty około tydzień temu. W drogerii było czysto, kosmetyki były równo poustawiane na półkach, produkty promocyjne miały dodatkowe oznaczenia cenowe. Po sklepie przechadzał się pracownik ochrony, który dyskretnie obserwował zachowanie klientów. Nie mogłam znaleźć interesujących mnie dezodorantów, zapytałam więc pracownicę ubraną w czarne kimono o ich lokalizację. Sprzedawczyni z uśmiechem zaprowadziła mnie do odpowiedniego regału i pokazała produkty na półce. Przy kasach nie było kolejek - do trzech czynnych stanowisk stało po 1 osobie. Obsługa w kasie przebiegła szybko i bez problemów. Kasjerka zapakowała moje zakupy do woreczka i wręczyła paragon oraz miło pożegnała.