Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W księgarni Empik pojawiłam się w celu zakupu konkretnych pozycji książkowych. Wewnątrz było dwóch pracowników, którzy stali za ladą kasową i rozmawiali. Wykładzina na podłodze była czysta i wolna od śmieci. W związku z tym, iż wcześniej zakupiłam I część w tej księgarni, natychmiast udałam się do regału gdzie się ona znajdowała, z myślą, iż znajdę tam II i III część. Nie myliłam się. Szybko znalazłam I, po czym III część, natomiast II znajdowała się w innym miejscu na samym dole regału. Nie mając czasu udałam się do kasy z pozycjami: "Kosogłos" i "W pierścieniu ognia". Stanęłam przed kasjerem, ponieważ nie było kolejki. Pan (ubrany w ciemnego koloru koszulkę) przywitał mnie, wprowadził do systemu kasowego podane książki oraz wypowiedział kwotę do zapłaty (64,80). Podałam pracownikowi kartę płatniczą oraz kartę Payback w celu przyznania punktów za zakup. Pan dokonał procesu płatności, zapakował książki w kolorową rekalmówkę oraz wydał paragon, potwierdzenie zapłaty wraz z kartami. Lubię dokonywać zakupów w tej księgarni. W domu sprawdziłam paragon. Kwota i pozycje się zgadzały, ale na dole widnieje informacja: "Dzikujemy za zakupw. yczymy Pastwu miego dnia."