Opinia użytkownika: Katarzyna_447
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Rozmowa z pracownikiem infolinii. Zadzwoniono do mnie, jako do stałego klienta, by przedstawić mi ofertę dla stałych klientów. Rzadko ktoś do mnie dzwonił z korzystną ofertą na te usługi, które posiadam. Zwykle, jeśli już ktoś dzwonił, to proponowano mi dodatkowe usługi za dodatkową opłatą, np.: telewizje cyfrową. Tym razem zaproponowano mi 15% rabatu na telewizję, zwiększenie transferu danych z 1MB (do 2MB w nocy) na 2 MB (do 6MB w nocy) w cenie 59zł przez okres 19 miesięcy, a po tym czasie w cenie 21zł. Do tego otrzymałam bezprzewodowy internet za 19zł. Ogólnie mój rachunek przez 19 miesięcy będzie wyższy o 12zł, ale później zmniejszy się o 30zł. Uznałam, że oferta jest atrakcyjna. Pani wydawała się bardzo kompetentna. Kilka razy poinformowała mnie o szczegółach oferty. Podała mi swoje nazwisko bym w razie reklamacji mogła się na nią powołać. Poprosiła bym sobie najważniejsze rzeczy zapisała. Mam tylko nadzieję, że gdy przyjdzie pocztą umowa i pierwszy rachunek, to wszystko będzie tak jak zostało to ustalone podczas nagrywanej naszej rozmowy. Kurier ma dostarczyć urządzenie do przenośnego internetu. Z utęsknieniem czekam.