Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Poszłam do Empiku w Rynku, ponieważ dwa, trzy tygodnie temu widziałam tam pewną książkę. Chciałam ją kupić. Udałam się na stosowny dział. Książki nie umiałam znaleźć. Udałam się do obsługi, z prośbą o pomoc. Pracownica umiała znaleźć w systemie, czy książka jest czy nie jest dostępna. Niestety trzeba jej było podać dokładny tytuł, przybliżony tytuł to o wiele za mało, żeby pracownik sobie poradził. Po prostu nie ma za bardzo pojęcia o tym co jest w ofercie. Szukanej przeze mnie książki nie znalazłam, pomocy nie uzyskałam. Chciałam też kupić kilka innych pozycji, jednej z nich nie było na półce, tutaj znałam tytuł, więc poszło lepiej, pracownica odszukała, że coś takiego jest i znalazła ją schowaną za inną książką. Niektóre książki znajdowały się na dość wysokich półkach, nie zauważyłam szeroko dostępnych schodków czy taborecików, które by ułatwiały dostanie się. Tutaj też byłam skazana na pomoc pracowników, pomoc została mi udzielona z uśmiechem. Nie byłam zadowolona z obsługi przy kasie, pracownica skasowała zakupy, nie zapytała o kartę PayBack, przypomniałam sobie o niej przy płaceniu. Pracownica powiedziała wówczas, że już jest za późno. W Realu, na BP o tej samej karcie przypominają przy każdym zakupie, tutaj niestety nie. Do czystości sklepu nie mam zastrzeżeń, pomimo nieciekawej pogody czysty i utrzymuje komfortową temperaturę.