Opinia użytkownika: Danuta_186
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Od wielu lat jestem użytkownikiem karty kredytowej.wszystko układa się z bankiem dobrze,otrzymuje liczne telefoniczne informacje o możliwościach kredytów i poszerzania limitów kredytowych. jeśli mam potrzebę korzystam z propozycji kredytowych i jeśli do mnie się zwracają komunikacja jest prosta i czytelna. jednak jeśli ja chcę zadzwonić do Citi to mam zwyczajne nerwy, gdyż zanim dotrę do konsultanta muszę wysłuchać licznych poleceń wyznaczających mi drogę do konsultanta. W między czasie muszę wysłuchać propozycji dot.produktów bankowych dla mnie oznacza to duży ubytek pieniędzy na karcie telefonicznej. Koszt dotarcia do doradcy ostatnio kosztowało mnie 5 zł. Po dotarciu do doradcy usłyszałam, że muszę otworzyć podczas rozmowy usługę w internecie i wtedy będę mogła otrzymać odpowiedż na prośbę z jaką zwróciłam się do doradcy. Zajęło by mi to ogromną ilość czasu co kosztowało by mnie jeszcze więcej pieniędzy z komórki. Wsiadłam więc do autobusu i udałam się do banku i załatwiłam tam sprawę w parę minut a koszt dużo mniejszy. Jedynie zabrało mi to trochę czasu.