Opinia użytkownika: Danuta_186
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: W dniu dzisiejszym zgłosiłam się do banku City Handlowy z problemami związanymi z z nowo założonym kontem dewizowym. Otrzymałam telefoniczną informację od męża z poza Polski, ze nie jest możliwe przesłanie mi wynagrodzenia za przepracowany miesiąc.Pracodawca nie mógł wpisać kod swift. Podczas wpisywania do wiadomości smes pomyliłam zapis. Była to wyłącznie moja wina.Kiedy weszłam do banku przy mnie zjawiła się natychmiast miła Pani i zapytała z jakim problemem przyszłam i w czym może mi pomóc.Krótko przedstawiłam swój problem. Pani ta natychmiast rozpoczęła procedurę wyjaśniania. przeanalizowała kod i odnalazła błąd i wyjaśniła wraz z książką zasad swift w Polsce i innych krajach. Super szybka obsługa nastawiona na klienta. bardzo bardzo mi się podobało. Brawo dla tego oddziału.