Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Chcieliśmy z mężem wymienić telewizor, a w gazetce Media Markt znalazłam promocję na telewizor Samsunga, nad którym już się kiedyś zastanawialiśmy. Niestety nie było możliwości zarezerowania go on-line, więc postanowiłam zadzwonić na infolinię i spytać, czy będzie możliwość odłożenia jednej sztuki, ponieważ do Rzeszowa mamy ponad 50km i nie chcielibyśmy jechać na darmo. Odebrała bardzo miła pani. Wytłumaczyłam jej o jaki model telewizora mi chodzi, gdzie znajduje się interesujący mnie sklep i spytałam, czy jest on jeszcze dostępny i czy możnaby zarezerwować jedną sztukę. Tłumaczyłam, że nie chcę jechać na darmo. Kobieta wytłumaczyła mi, że na sklepie znajduje się jeszcze około 20 sztuk telewizorów (dopiero co przyszły), ale nie może mi zarezerwować. Podziękowałam jej za miłą obsługę i rozłączyłam się wiedząc, że jeszcze dzis pojade z mężem po zakup telewizora. I pojechaliśmy... i przyjechaliśmy z niczym. Wszystkie telewizory zostały sprzedane dzień wczesniej - sprzedawca, gdy do niego podeszliśmy spytać o dany model telewizora powiedział nam, że telewizory zeszły jak świeże bułeczki. Na sklepie był bardzo duży wybór telewizorów, poza tym sprzedawca proponował nam też inne modele zbliżone parametrami do naszego upatrzonego, ale nic nie wybraliśmy. W sklepie Media Mark jest bardzo duży wybór towarów AGD, RTV, audio, fotograficznych, gier, płyt, komputerów. Każdy może znaleźć coś dla siebie w różnych zakresach cenowych. Poza tym na sklepie co chwilę rzuca się nam w oczy pracownik, którego możemy poprosić o pomoc w wyborze.