Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Play ma bardzo obszerną kampanie reklamową dotyczącą sieci 4G. Jako abonent PLAY MOBILE z tej sieci nie korzystam zadałam więc zapytanie przez stronę www dlaczego tak jest oraz prośbę o informację jakie warunki muszę spełnić aby z niej korzystać. Odpowiedź jaką otrzymałam nijak miała się do mojej prośby. Zadzwoniłam więc do BOK aby uzyskać te informacje. "Doradca" nie udzielił mi odpowiedzi tylko podawał informacje o działaniu sieci(zależy od warunków atmosferycznych, terenu itd.). Podczas rozmowy dał mi odczuć że jestem osobą niekompetentnej, poprowadził rozmowę w taki sposób, że moje neutralne nastawienie zmieniło się w negatywne. W efekcie złożyłam reklamację. Niestety również nie została mi udzielona odpowiedź na (z pozoru proste) pytanie. Obsługę odbieram jako negatywnie nastawioną, uznającą klientów za osoby niekompetentne. Pani z którą rozmawiałam nie panowała nad emocjami co w przypadku obsługi telefonicznej jest ogromną wadą. Rozmowa trwała długo(jakieś 5 minut) biorąc pod uwagę brak pomocy.