Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Nike
Treść opinii: Sklep Nike odwiedziłem w związku z potrzebą złożenia reklamacji na buty, które kupiłem w lipcu poprzedniego roku. W jednym miejscu pękła nic i buty się popsuły. Z oddaniem butów nie było najmniejszych problemów, sprzedawczyni przyjęła reklamację, i poinformowała o dwutygodniowym czasie oczekiwania na odpowiedź. Nie było to dla mnie problemem, gdyż były to buty letnie wiec cierpliwie czekałem na odpowiedź. Po 2 tygodniach odwiedziłem salon po raz kolejny. Reklamacja niestety nie została uwzględniona, o ile mogę zrozumieć fakt, iż jej nie uwzględniono, bo takie rzeczy mogą mieć miejsce o tyle nie rozumiem powodu takiej decyzji po przeczytaniu uzasadnienia. W uzasadnieniu napisano, iż buty były źle użytkowane i źle suszone. Nie mam pojęcia, w jaki sposób można źle użytkować buty, które były przeznaczone do chodzenia i źle suszyć ( byś może buty tej firmy wymagają specjalnego suszenia). Mógłbym zrozumieć taki stan gdyby but był dłużej użytkowany, bądź też rzeczywiście był niewłaściwie użytkowany, ale nic takiego nie miało miejsca. Niestety nie została zaproponowana mi naprawa butów. Buty odebrałem i zaniosłem do osiedlowego szewca, który od razu wyśmiał uzasadnienie producenta. Niestety mój przypadek pokazuję, że w pogoni za sprzedażą i gotówką klient schodzi na drugi plan i nawet taki drobiazg jak naprawa butów na gwarancji nie może być zrealizowany. Moja ocena dotyczy usługi gwarancyjnej firmy i nie odnosi się do konkretnego sklepu.