Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu spożywczego sieci Stokrotka. Sklep ten jest zlokalizowany przy ulicy Ametystowej 1 w Lublinie. Przy wejściu na halę sprzedaży stały wózki na zakupy, jednak były one w sporym nieładzie. Do tego przy wejściu brakowało koszyków na mniejsze zakupy, nie było ani jednego. Koszyk znalazłem dopiero przy jednej z kas. Ponadto mimo iż przy wejściu był stojak na gazetki reklamowe, to jednak nie było tam ani jednej sztuki gazetki. Podłoga przed wejściem do sklepu jak i też już na hali sprzedaży była brudna. Na podłodze widać było liczne ślady butów, błota i piachu. W sklepie towary na półkach były ładnie i równo poukładane, jednak przynajmniej kilkanaście produktów było brudnych i pozaklejanych. Na przykład jak wiozłem do ręki puszkę z masą krówkową to się kleiła do ręki, podobnie zresztą wszystkie inne puszki na tej półce też (wszystkie dostępne puszki różnych marek). Ceny wskazane przy regałach były dobrze widoczne, czytelne i wyraźne. Jednak w kilkunastu miejscach brakowało etykiet z ceną i nazwą produktu. Przejścia między regałami w sklepie są w miarę szerokie (przy założeniu, że po sklepie poruszamy się z koszykiem, a nie wózkiem), dlatego nie było problemów z przemieszczaniem się między półkami sklepowymi. Pracownice obsługi były ubrane w jednolite firmowe fartuchy, które wyglądały na w miarę czyste oraz schludne. Obsługa przy kasie szła bardzo powoli, mimo iż było przede mną zaledwie dwie osoby. W związku z ślimaczym tempem obsługi oraz faktem iż produkt, który zamierzałem kupić cały się kleił, dlatego też stojąc już przy kasie i czekając na swoją kolej zdecydowałem jednak zrezygnować z zakupów w tym sklepie.