Opinia użytkownika: Małgorzata_1637
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Do oddziału Banku Śląskiego w Chełmie udałam się w celu zamknięcia konta, które założyłam miesiąc wcześniej. W banku nie było klientów, były dwie konsultantki, które od razu zauważyły moje wejście. Jedna z nich zaprosiła mnie do stanowiska i zapytała w czym może pomóc. Gdy powiedziałam, że chcę zamknąć konto zapytała z jakiego powodu chcę zamknąć. Gdy powedziałam, że nie będzie mi na razie potrzebne i nie chcę ponosić żadnych kosztów zaproponowała mi, abym tylko zamknęła kartę do konta, bo za nią są naliczane opłaty, a konto zostawiła, gdyż jest bezpłatne. Szybko wypełniła odpowiednie formularze, była przy tym bardzo miła i uśmiechnięta. W placówce panował porządek, a konsultantki były ubrane w firmowe stroje. Bardzo miła i profesjonalna obsługa.