Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy salonu sieci Empik, który mieści się na poziomie -1 galerii Krakowskiej w Krakowie. Nadmiar towaru aż razu, a wsypy z książek na środku alejki stanowczo utrudniają przemieszczanie się po salonie. Irytuje mnie nie pierwszy raz w empiku, że np komiksy są już tak zaczytane, tak zniszczone że wydaje mi się, że w jakiś sposób powinno się nad tym panować. A nie wykładać ile się da na salę sprzedaży aby wszystkie były w użyciu. Regały są ustawione zbyt ciasno i bardzo łatwo coś strącić. Czas oczekiwania przy kasie to już całkiem inna historia i to zbyt długa jak sam czas oczekiwania na finalizację transakcji. Mam wrażenie, ze empik oszczędza na powierzchni magazynowej stad ten nadmiar towaru w salonie oraz na personelu stąd długi czas oczekiwania na pracownika i długi czas obsługi bo klientów jest więcej niż tylko ja.