Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Komputer pokładowy wskazywał poziom benzyny tylko na 20km. Postanowiłam podjechać do najbliższej stacji BP w celu uzupełnienia baku. Wjeżdżając na teren stacji zauważyłam, iż znajdują się tam dwie linie dystrybutorów. Podjechałam pod dystrybutor nr 3 i natychmiast wysiadłam w celu zatankowania. Sprawdziłam licznik - wskazywał 0, natomiast cena za litr wynosiła 5,34. Podczas samoczynnego uzupeniania baku, ja oceniałam uporządkowanie terenu: było czysto, rekawiczki jednorazowe oraz ręczniki papierowe były dostepne dla klientów. Niestety nie można było skorzystać z mozliwości umycia szyb i świateł, ponieważ w pojemnikach nie było wody ani myjki, ze względu na niskie temperatury. Pobiegłam do budynku w celu zapłacenia za olej napędowy. W środku było czysto, przejrzyście, podłoga lśniła, teren wokół i sama linia kas była uporzadkowana. Za ladą jednej z kas stała pracownica, pani Asia (imię na identyfikatorze). Przywitała mnie serdecznie oraz zapytała czy z dystrybutora nr 3. Potwierdziałm oraz podałam kartę Rutex i Payback. Pracownik nabił kartę Payback i podał cyfrę zebranych punktów, po czym wydał zdrapkę w ramach akcji marketingowej "Wygrywaj codziennie bilet na UEFA EURO 2012" za zatankowanie 50,63l, a nastepnie ściągnął pieniążki z karty Rutex. Pani Joanna pożegnała mnie serdecznie i życzyła miłego wieczoru. Wychodząc zabrałam aktualny katalog nagród BP. Nadal cena za litr ON jest bardzo wysoka!