Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy ponownie banku PKO BP, a dokładniej 2-go oddziału PKO BP w Lublinie. Oddział ten jest zlokalizowany w kamienicy numer 39 przy ulicy Krakowskie Przedmieście. Wcześniej byłem tu jakieś cztery godziny wcześniej, wtedy był tu mały ruch, niewielu klientów i niewielkie kolejki do obsługi, jednak wtedy musiałem jednak czekać 30-40 minut a mimo to i tak nie zostałem obsłużony. Natomiast teraz w banku był bardzo duży ruch, jednak obsługa szła szybko i sprawnie. Musiałem poczekać jedynie około 5 minut, potem mój numerek został wyczytany przez elektroniczny system kolejkowy. Pani na stanowisku obsługi była miła i uprzejma. Posiadała też duży zakres wiedzy merytorycznej. Udzieliła mi odpowiedzi na wszystkie moje pytania, nie musiała się przy tym wspomagać żadnymi pomocami. Obsługa przebiegła szybko i sprawnie a ja uzyskałem odpowiedzi na wszystkie moje pytania. Podłoga w banku nadal była brudna. A w trakcie wizyty spostrzegłem, że wiele osób po wejściu do banku było nieco zdezorientowanych, i dopiero jak usłyszeli wyczytywanie numerków, to dopiero wtedy zaczęli poszukiwać automatu, żeby pobrać numerek. W banku brakowało też krzesła dla oczekujących na swoją kolejność. To znaczy były, lecz ich ilość była niedostateczna.